Сторінка психолога - Дніпровський професійно залізничний ліцей

КЗ «Дніпровський професійний залізничний ліцей» ДМР
Перейти к контенту
Актуальне відео

Сторінка психолога



Практичний психолог ДПЗЛ
Маринич Олена Миколаївна
Соціально-психологічна служба ДПЗЛ створена у 2012р. і  діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №27 від 03 травня 1999 року «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», керується в своїй роботі Положенням про психологічну службу
 




ГОЛОВНА МЕТА РОБОТИ ПИСХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ: створення і покращення оптимальних психологічних умов для становлення і  розвитку повноцінної інноваційної особистості
ОСНОВНІ ЗАДАЧІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:
·   сприяти повноцінному й інтелектуальному розвитку учнів;
· забезпечувати індивідуальний підхід до кожного учня на основі його психолого-педагогічного вивчення;
· допомагати учням в життєвому самовизначенні, вибору шляхів самореалізації та професійному розвитку.
НАПРЯМИ РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:
·    консультаційно - методична допомога з питань навчання і виховання дітей;
·  просвітницько - пропагандистська    робота з підвищення психологічної культури в навчальному закладі та сім’ї;
·    превентивне виховання, метою якого є формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя.
·  Психологічний супровід учнів, які мають особливий соціальний статус та учнів, яким необхідна психологічна допомога.







Суттєво підвищується роль та значення професійної діяльності працівників психологічної служби у зв’язку з складною соціально – політичною та економічною ситуацією в Україні. Це посилює тривожні настрої в суспільстві, страхи, розчарування і вимагає адекватної роботи працівників психологічної служби та всіх педагогічних працівників.
скачати: Особливості корекційно-відновлювальної і розвивальної роботи
    Ефективною формою організації діяльності навчального закладу щодо надання допомоги дітям є проведення психолого-педагогічного консиліуму. Ця форма роботи стосується дітей, які навчаються в ДПЗЛ та в яких виникли проблеми у зв’язку із сучасною соціально-політичною ситуацією. Психолого-педагогічний консиліум дозволяє об’єднати зусилля педагогів, працівників психологічної служби та інших суб’єктів навчально-виховного процесу, які зацікавлені в успішному навчанні і повноцінному розвитку підлітків, намітити цілісну програму індивідуального супроводу та адекватно розподілити обов’язки і відповідальність за її реалізацію.
  Будь-які відомості про учня та його сім’ю надаються та обговорюються учасниками тільки за тими параметрами, показниками та характеристиками, в яких наявна важлива для роботи консиліуму та супроводження інформація.
Рішеннями консиліуму є рекомендації з розробки комплексної програми супроводження, що узгоджуються з усіма учасниками і є обов’язковими для всіх спеціалістів, котрі ведуть навчальну, виховну, корекційну та розвивальну роботу з учнями. Рекомендації заносяться в індивідуальну картку дитини, яку оформляє працівник психологічної служби з перших днів перебування дитини в навчальному закладі.
  Психологічна служба ДПЗЛ у питаннях превентивних заходів постійно знаходить нові підходи до взаємодії з учнями та їхніми батьками. У цьому можуть допомогти різні профілактичні програми навчання учнів новим формам поведінки, виховання стресостійкості особистості, здатної самостійно, ефективно і відповідально будувати своє життя.

Тиждень психології в Дніпропетровському професійному залізничному ліцеї
Тиждень психології в ДПЗЛ проводився
 
На протязі тижня проводилися заходи, що були заплановані з групами, учнями та педагогічним колективом згідно плану.
 
Захід «Пошта довіри»
 
-   5 учнів записались на консультацію;
 
-   4 учні отримали письмові рекомендації та письмові відповіді на запитання;
 
- 3 учні(аноніми) висловили свої думки на папері; тим самим підтвердили терапевтичний ефект даного заходу.
 
Захід «Журнал відгуків і пропозицій учнів ДПЗЛ». Учні ліцею писали все, що їм подобається та не подобається в нашому навчальному закладі. Учні з ентузіазмом відгукнулися на даний захід, висловили багато побажань, а саме головне, що їх відношення було серйозним, дорослим та виваженим. Знаковим є те, що учні практично не написали нічого негативного, злого, образливого. Діти виявились грамотними, доброзичливими, та толерантними. Результати відгуків було узагальнено та озвучено на педагогічній раді.
 
Інші заходи тижня проводилися згідно плану. Практичний психолог отримала зворотній зв'язок наприкінці кожного з проведених заходів. Головне, що учням та педагогічному колективу було цікаво,  весело,  дізнались багато нового, усім сподобалось.






Назад к содержимому